Obserwatorzy

środa, 6 stycznia 2016

DT Przydasie Pasjonaty- Marzena

Mam na imię Marzena i w sieci znajdziecie mnie jako Scrapfantazje. Jestem miłośniczką prostej formy i koloru, ale miewam dni z górą kwiatów, koronek, brokatów i pasteli albo takie, kiedy moje prace są pochlapane, pomięte i poszarpane. Świat scrapbookingu jest tak szeroki, że każdego dnia można robić coś innego, ale ja skupiam się na kartkach i boxach zdarzają się też przepiśniki i albumy. Uwielbiam spędzać czas przy biurku, a pierwsza kartka w danym dniu daje początek kolejnym, jeden pomysł rodzi następne,  niekończąca się opowieść:). W tym papierowym świecie każdy znajdzie coś dla siebie i najwspanialsze jest to, że ile scraperek tyle różnych prac:).


Dziękuję Agnieszce za zaproszenie do swojej drużyny:) Jest mi niezmiernie miło, że będę mogła spędzić ten czas w gronie niezwykle twórczych Dziewczyn.















1 komentarz: