Obserwatorzy

sobota, 30 stycznia 2016

Gościnnie... Karolina

Witam!

Dzisiaj zapraszam Was na spotkanie z 
Karoliną

 
Witam serdecznie:)
Dziękuję Agnieszce za zaproszenie na gościnny występ na Blogu:)
Na imię mam Karolina, pochodzę z małej miejscowości pod Krakowem, z wykształcenia polonistka/edytorka, pracuję w agencji reklamowej, od prawie 4 lat (kiedy to zleciało) jestem żoną Tomka, który robi zdjęcia znajdujące się na moim blogu;)
Blogowanie zaczęłam 2 lata temu, a pierwsza opublikowana praca to walentynka właśnie dla mojego Męża;) 
Moje najwcześniejsze prace to quillingowe kartki, jednak gdy odkryłam scrapbooking, nie byłam w stanie oprzeć się magnetyzmowi przydasiów (chyba nie tylko ja) no i poleciało ;)
Robię przeważnie kartki na różne okazje. Jestem raczej poukładana i ostrożna, dlatego na moich kartkach nie dzieje się za dużo, choć czasem chciałoby się poszaleć z przedarciami, warstwami, mgiełkami i wszystkim tym, co do głowy przyjdzie:) Może kiedyś...;)

Zapraszam Was na mojego bloga
a poniżej mała zachęta:)






Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz