Obserwatorzy

niedziela, 31 stycznia 2016

Gościnnie... Monika

Witam!

Zapraszam na niedzielne spotkanie z naszym gościem...
Moniką


 Witajcie, 
Bardzo dziękuję za możliwość zaprezentowania swojej twórczości na blogu Przydasie Pasjonaty. 
Mam na imię Monika,  w świecie internetowym znana jako MammaMai. 
Rękodziełem interesowałam się od zawsze. To dzięki babci i mamie poznałam moją ulubioną teraz pasję, której poświęcam cały swój wolny czas. Choć zdarza mi się też wykonać bukiet Kusudama czy stworzyć kartkę okolicznościową,  to szydełkowanie i szycie na maszynie zawładnęło moją duszą bez reszty. 
Tworzę głównie nocami, kiedy dzieci śpią i nikt mi nie przeszkadza. 

Moje prace możecie podziwiać na blogu  
na który serdecznie zapraszam. 

Poniżej prezentuję kilka moich prac. 









Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia, 
Monika.

1 komentarz: