Obserwatorzy

niedziela, 17 kwietnia 2016

Gościnnie w Przydasiach... Gosia

Witam!

Zapraszam na spotkanie z naszym dzisiejszym gościem



Mam na imię Gosia Dudzińska, w sieci istnieję jako Margot:) żona cudownego faceta i mama dwóch smyków ( Nikosia i Dominika )... dusza artystyczna od zawsze... odkąd pamiętam coś rysowałam, szkicowałam itd... swoją przygodę z papierem zaczęłam w 2011 roku... tworzę kartki , pudełeczka, albumy, ramki, LO :) uwielbiam pastelowe kolory, kwiaty, perełki, maski ...ogólnie to romantyczka ze mnie :)) mam taki swój styl - trochę shabby chic - ale od czasu do czasu lubię eksperymentować. Kocham tworzyć i przyznam, że staram się za każdym razem stworzyć coś innego ... nie lubię powielać wzorów - czasami się zdarzy, ale staram się zmienić chociaż mały szczegół :) ogólnie to jestem bardzo wesołą osobą...uwielbiam się śmiać, tańczyć, czytać książki, podróżować,  pomagać innym i uszczęśliwiać. 






Jest mi bardzo miło gościć i inspirować na blogu przydasiepasjonaty.blogspot.com 
i jeszcze raz dziękuję za zaproszenie.

Zapraszam na mojego bloga margot-craftcorner.blogspot.co.uk
 
Pozdrawiam!

3 komentarze: