Obserwatorzy

sobota, 19 marca 2016

Gościnnie w Przydasiach... Edyta

Witam!

Zapraszam na spotkanie z naszym dzisiejszym gościem


Witam! Bardzo się cieszę, że mogę tutaj dziś gościć.

Nazywam się Edyta. Z rękodziełem mam do czynienia właściwie od zawsze. Moja mama ciągle coś malowała, wyszywała, szydełkowała. To właśnie ona 3 lata temu pokazała mi, jakie piękne rzeczy można wyczarować za pomocą decoupage. Od tego czasu pokochałam tę technikę. Uwielbiam też szydełkować, haftować i tworzyć spersonalizowane kartki. 
Od 2 lat to właśnie scrapbooking zdominował moją twórczość. 
Od niedawna zakochana jestem również w koralikach. 
Dużo satysfakcji daje mi tworzenie różnego rodzaju ozdób do domu, 
nie wyobrażam sobie dnia bez jakiejś robótki.

Dziś prezentuję parę moich prac, 
a po więcej zapraszam na bloga 









Pozdrawiam serdecznie,
Edyta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz