Obserwatorzy

poniedziałek, 14 marca 2016

Z cyklu: "Życzenia dla Agnieszki" - poniedziałkowa interpretacja Agi :)

Witajcie :)

Niedawno nasza kochana Szefowa Agnieszka obchodziła urodziny, postanowiłyśmy uczcić ten dzień i przesłać jej życzenia w tradycyjny sposób. Niespodzianka się udała, z czego jesteśmy bardzo zadowolone. Każda z nas zrobiła Agnieszce drobny prezent, które od dzisiaj będziemy prezentować w całej okazałości na blogu i odkrywać przed Wami jak powstawały :)

Moje życzenia poleciały do jubilatki na tagu, niesione motylimi skrzydłami... no dobra, poczta trochę pomogła ;) Bazę z beermaty okleiłam papierami scrapowymi, poszarpanymi na brzegach i dodatkowo postarzonymi tuszem. Pastę strukturalną przeciągnęłam gdzieniegdzie przez maskę, a następnie utworzyłam kompozycję z kwiatów wykonanych z papieru czerpanego oraz wyciętych elementów. Jeszcze tylko kieszonka z tyłu na życzenia i tag gotowy. 





Na koniec chciałam podzielić się z Wami moimi odczuciami, co do dwóch produktów, które możecie kupić w sklepie Przydasie Pasjonaty. Pierwszy to pasta strukturalna DailyArt, mam ją od niedawna i jestem z niej bardzo zadowolona. Konsystencję ma dość gęstą, co powala na dokładne odwzorowanie maski, bez rozmyć i deformacji kształtów. Pamiętam ile razy zniszczyłam pracę przez źle położoną pastę, a teraz nie mam już tego problemu. Drugi produkt, który chcę zarekomendować, to papier czerpany Namaste. Używam go już od jakiegoś czasu i cenię go bardzo za to, że można z niego szybko zrobić kwiaty. Chodzi mi o to, że nie trzeba go barwić, moczyć, gnieść, następnie suszyć aby uzyskać bardzo naturalny kształt. Oczywiście nie zamyka on możliwości dla tych, którzy jednak chcą pobrudzić sobie łapki przy zabiegach florystycznych :)
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.



                   

                


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz