Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2017

Wyzwanie # 17 Hop Blog

Witamy!

Czas na nowe wyzwanie. 
Tym razem zapraszamy na zabawę: 



Zasady zabawy:

Ten blog jest początkiem i końcem wędrówki po blogach 
Projektantek Przydasi Pasjonaty.

* Odwiedź blogi zgodnie ze wskazówkami podanymi na blogach każdej z Projektantek.

* Na każdym blogu zostaw ślad w postaci komentarza.

* Na naszych blogach znajdziesz jedno hasło - z siedmiu zebranych haseł - wybierz trzy i stwórz z tymi elementami dowolną pracę.

* W poście z pracą zgłoszoną do zabawy zapisz hasła, 
które zostały przez Ciebie wybrane. 
Umieść podlinkowany banerek naszego wyzwania. 

* Zgłoś swoją pracę za pomocą narzędzia linkującego, znajdującego się pod tym postem.

* Możesz zgłosić trzy prace, ale każdą w oddzielnym poście, poprawnie opisaną.

* Praca musi być nowa, niepublikowana przed ogłoszeniem wyzwania.

Dla zwycięzcy mamy nagrodę niespodziankę -
zestaw przydasi o wartości 30zł.

Zabawa trwa do 14 marca (do godz. 23.55).


Gotowi do zabawy?

To zaczynamy :)

Pierwszą wskazówkę znajdziecie na blogu

Asi


Życzymy przyjemnego hopsania :)

DT Przydasie Pasjonaty

16 komentarzy:

  1. Fajna zabawa :) Idę skakać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wróciłam, z chęcią zrobię pracę do wytycznych - świetnie dobrane :) Niestety... Nie zostawiłam komentarza chyba na blogu Natalii bo nie używam G+, a tam tylko przez G+ mozna dodac komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam u każdej z Projektantek, widziałam ich piękne prace... A teraz czas chwycić ulubione przydasie! Hop do biurka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa :) Co hopka to same cudeńka <3 Ja nie mam na tyle umiejętności aby stworzyć coś choć troszkę pięknego, ale dużo zyskalam wrażeń. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa, chętnie wezmę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawa!:)) Zaczynam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna zabawa idę poskakać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gotowa do zabawy - start :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnusia zabawa !
    No to co ... zaczynam wędrówkę i do pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mogłam pozostawić komentarza na blogu Natalii bo nie używam Google + :( Jednak skakanie bardzo miłe! Świetny pomysł na wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również bez komentarza u Natalii z powodu G+, ale Ciuchcia rozkoszna:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam wszystkich... Jest mi bardzo milo, ze odwiedzilyscie mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu mogę sobie na spokojnie poodwiedzać Wasze blogi, zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń